Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Bukszpan wieczniezielony - jakies pomysły na to drzewko?
Autor Wiadomość
Amen 
Kamil Turner

Wysłany: 2008-01-10, 14:01   Bukszpan wieczniezielony - jakies pomysły na to drzewko?

Witam. Jako iż jestem początkujący jeszcze, chciałbym abyście doradzili mi najbardziej pasujący styl do mojego bukszpanu, bylo to yamadori pozyskane na poczatku listopada, poobcinalem tylko podschnięte gałązki i go zimowałem, mysle, ze bedzie z nim wszystko ok, bo jak na razie opadły mu tylko dwa listki od początku zimy. Chce dać mu jeszcze jeden rok spokoju i potem sie wziasc za niego. Mi pasuje do niego styl pochylony od wiatru i miotełka, ma bardzo ładne nebari wg. mnie.

Oto fotki.

Aha, stoi na balkonie, balkon mam od strony południowej i jest cały obity panelami tak wiec nie wieje na nim wogole, a jak wieje od południa to i tak go panele osłaniaja całkiem.
Ostatnio zmieniony przez Amen 2008-01-11, 11:14, w całości zmieniany 3 razy  

wog
[Usunięty]

Wysłany: 2008-01-10, 16:02   

delete
Ostatnio zmieniony przez wog 2010-01-22, 17:43, w całości zmieniany 1 raz  

Amen 
Kamil Turner

Wysłany: 2008-01-10, 16:08