Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jestem w te klocki zielony. Azalia Indyjska.
Autor Wiadomość
EternalHawkeye 

Dołączył: 18 Maj 2017
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-18, 19:10   Jestem w te klocki zielony. Azalia Indyjska.

Witam serdecznie, przed dwoma dniami zakupiłem drzewko. Przedtem zrobiłem mały research i mimo zaleceń wybrania jednego z "podstawowych" gatunków dla początkujących postanowiłem zakupić azalię (bardzo spodobalo mi się jak kwitnie). Chociaż czytałem co nieco o opiekowaniu się drzewkami mam wątpliwości i mam nadzieje, że znajdzie się dobra duszyczka, która pomoże mi postawić pierwsze kroki ;>. Moje pytania to: Co z nią teraz zrobić, kiedy się nawozi, czy jestem w stanie z tego zrobic bonsai w formie moyogi (bardzo mi sie spodobal ten styl). Gdzie powinienem ją trzymać, jak często podlewać i co zrobić z drutami? Jeśli pominąłem coś ważnego to bede uradowany jesli dodacie od siebie jakies porady. Pozdrawiam Serdecznie, Rafał.

[ Dodano: 2017-05-18, 20:10 ]
Obrzydliwie się te zdjecia wpasowały ;/ przepraszam bardzo...
 
 
nandu 
Lena


Pomogła: 14 razy
Dołączyła: 12 Cze 2009
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-05-18, 19:21   

Azalia... trudny temat. Wykończyłam dwie i nie wiem dlaczego :( Pytanie czy Twoja azalia to azalia japońska czy indyjska? Indyjska nie przetrwa zimy na dworze. Japońska powinna być trzymana na zewnątrz. Indyjska w sumie również z tym, że w zimie musi być zabrana do chłodnego pomieszczenia.
 
 
EternalHawkeye 

Dołączył: 18 Maj 2017
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-05-18, 19:23   

Kupiłem jako indyjska więc ufam, że to właśnie ta ;P Mówili indoor :/ na dworze tak srednio moge trzymac, jedynie często przy otwartym oknie.
 
 
jm 
Józef


Pomógł: 3 razy
Wiek: 75