co z tego wyrośnie;) (ligustr) |
Autor |
Wiadomość |
kolend
|
Wysłany: 2010-10-31, 11:26 co z tego wyrośnie;) (ligustr)
|
|
|
Witam
Chciałem prosić o poradę co do mojej roślinki.
Do jakiego stylu byłoby ją najłatwiej uformować? Co zrobić teraz, co później itp itd.
Jestem początkujący, więc proszę nie punktujcie mnie, że powinienem wybrać styl i do niego dążyć. Nie znam się dobrze, więc proszę o poradę Was, co Wy byście zrobili, w którą stronę poszli.
Dzięki i pozdrawiam.
ps fotki robione po obróceniu doniczki o ok 90 stopni
|
Ostatnio zmieniony przez kolend 2010-10-31, 11:28, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
seedkris
seedkris
Pomógł: 28 razy Wiek: 63 Dołączył: 01 Gru 2007 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2010-10-31, 12:14
|
|
|
Co robić teraz ? To zależy jaki to gatunek ligustra. |
_________________ Pozdrawiam Krzysztof |
|
|
|
|
kolend
|
Wysłany: 2010-10-31, 12:54
|
|
|
zgodnie z opisem - powinien to być ligustr chiński |
|
|
|
|
ItalianCopper
Mateusz
|
Wysłany: 2010-10-31, 19:54
|
|
|
Ja bym proponował póki co dać mu się troszkę rozwinąć bo to jest sadzoneczka narazie Na przyszłość możesz sadzonkowanie przeprowadzać w sposób pokazany tutaj: http://www.bonsaiforum.pl...hp?f=18&t=14563
w niedługim czasie otrzymujemy efekt ciekawego nebari |
_________________ Jeżeli nie wiesz co to jest baner reklamowy zapraszam do zapoznania się z ofertą drukarni wielkoformatowej. |
|
|
|
|
sain1
|
Wysłany: 2010-11-01, 21:15
|
|
|
italiancooper w linku ktorym podales on ta sadzonke wsadza do doniczki wyelnionej tylko samym zwirem?chyba nie, bo jakie wtedy am wartosci dorzywcze bez prochnicy gleby? jezeli jest inaczje wyprowadz mnie z bledu |
|
|
|
|
ItalianCopper
Mateusz
|
Wysłany: 2010-11-01, 21:45
|
|
|
Cytat: | W przypadku ukorzeniania sadzonek zdrewniałych jako podłoża używamy perlitu lub czystego odkażonego żwiru |