|
Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)
|
Zniszczone drzewko. |
Autor |
Wiadomość |
kocurro008 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-03-07, 20:57 Zniszczone drzewko.
|
|
|
Witam serdecznie. Zacznę od tego że jestem początkującym i jeszcze bardzo mało wiem o tej sztuce. Dzisiaj w ręce wpadło mi oto takie drzewko. Przepraszam za jakość zdjęć ale były one robione telefonem przy kiepskim świetle. W związku z nim mam kilka pytań. Po pierwsze co to za gatunek, czy można go jeszcze odratować bo wydaje mi się że jest w kiepskim stanie, czy mam go przesadzić i jeśli tak to w jaki sposób? Tzn. do jakiej ziemi (czy ma to być jakaś specjalna mieszanka), jak przymocować siateczkę przy otworze w doniczce, jakie warstwy usypać? Czy mam go nawozić? Na razie tyle, jak coś sobie przypomnę to jeszcze napiszę. Z góry dziekuję za odpowiedzi. |
|
|
|
|
viopola
wiola p.
Pomogła: 3 razy Wiek: 58 Dołączyła: 13 Lut 2009 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: 2010-03-07, 21:36
|
|
|
moim , skromnym zdaniem , to juz chyba po niej . w takim stanie to jej raczej nie przesadaj i nie uzywaj nawozu , podlej i postaw w słonecznym miejscu , moze to coś da, powodzenia |
|
|
|
|
viopola
wiola p.
Pomogła: 3 razy Wiek: 58 Dołączyła: 13 Lut 2009 Skąd: kuj-pom
|
Wysłany: 2010-03-07, 21:38
|
|
|
sparwdz czy gałązki są bardzo kruche i łamliwe , jesli jest choć trochę zielona i nie kruszy sie - to masz szansę |
|
|
|
|
SirDejw
Dawid Markiewicz
Pomógł: 25 razy Wiek: 36 Dołączył: 24 Mar 2009 Skąd: Zabrze
|
|
|
|
|
kk89
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2010-03-09, 13:18
|
|
|
Szanse są bardzo małe. Dotknij pnia jeśli jest dotyku suchy i jest pomarszczony i słabo się trzyma ziemi. To oznacza że jest martwe. |
|
|
|
|
|