Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Wiąz drobnolistny
Autor Wiadomość
Doofus
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-20, 20:55   Wiąz drobnolistny

Witam, jako że jestem początkujący chciałem zapytać co mogę zrobić z tego drzewka (cięcia, drutowanie itp.) Nie mam pojęcia jak sie uzyskuje pożądane style ;/ Nie jest to markeciak, kupiłem go w szkółce i po wcześniejszych przejściach (sageretia która umiera :cry: ) nauczyłem sie go podlewać i nawozić w odpowiednim czasie. Na razie rozwija się bardzo ładnie, ma dużo nowych pąków a jako że mieszkam w domu trzymam go na zewnątrz. No i właśnie północny parapet jest dla niego odpowiedni? No i jak doradzicie z doniczką?
 
 
Łukasz Czarnecki 
Junior Admin


Pomógł: 30 razy
Wiek: 38
Dołączył: 18 Gru 2007
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2009-04-20, 20:59   

Ja bym póki co co go zagęszczał- jedyny styl jaki tu moze byc to chyba miotlasty :)
 
 
 
rafal735r
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-22, 09:36   

Wlasnie tez tak sie teraz przygladam dla swojego wiazu i tez nie moge nic wymyslic jak go przyciac? Da sie wogole cos na nim uzyskac? Czy tylko zwykla, obłą korone? Moze ktos podrzuci jakies namiary na roznie poprzycinane wiązy?
 
 
krysztof
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-22, 11:58   

Wpisz w wyszukiwarkę np. google.
"Ulmus parvifolia bonsai gallery"
 
 
Doofus
[Usunięty]

Wysłany: 2009-04-27, 22:26