Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
jaki ksztalt ?
Autor Wiadomość
emerce
[Usunięty]

Wysłany: 2008-11-29, 01:56   jaki ksztalt ?

jestem początkujący, ma ktos jakies pomysly co do kształtu i czy moge to juz robic czy nie za wczesnie?
http://www.fotosik.pl/pok...576dbc9248.html =

http://www.fotosik.pl/pok...f5ee16c847.html =

http://www.fotosik.pl/pok...3f3d8a6b76.html =











ADMIN jr: UWAGA, którą będę się starał kierować do wykonujących zdjęcia, służące do omawiania wybranej rośliny.
Zachęcam aby roślinie robić pięć podstawowych ostrych zdjęć, kolejno: front, lewy bok, prawy bok, tył, pionowo z góry.
W ten sposób Wasz rozmówca potrafi sobie lepiej wyobrazić przestrzennie roślinę i więcej powiedzieć na jej temat. Czasami, przy nieco większych okazach, warto też aparatem zajrzeć koronie "pod sukienkę" :] jeśli dyskusji wymaga układ i rozłożenie gałęzi. Zachęcam też w tym wypadku do zamieszczania zdjęć bezpośrednio w poście. Na fotosiku.pl itp portalach wystarczy kliknąć na zdjęcie by się otwarło w nowym oknie a potem skorzystać z opcji "kopiuj adres obrazka" w menu podręcznym (prawa mysz)
Ostatnio zmieniony przez emerce 2008-11-29, 16:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
emerce
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-03, 20:37   

może jakaś odpowiedz?...
 
 
krysztof
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-03, 20:50   

Wpisz w opcje "Szukaj" i znajdziesz odpowiedz :-)
 
 
kristofer001 
Krzysztof K.


Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 10 Maj 2007
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2008-12-03, 23:48   

Krysztof co za wyczerpujaca odpowiedz! Porazka skoro emerce napisal, ze jest poczatkujacy to co on wywnioskuje z tego co do ksztaltu drzewka?