Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
indoor - skąd wziąźć?
Autor Wiadomość
sqymon
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-17, 23:28   indoor - skąd wziąźć?

witam,

to mój pierwszy post i jestem dopiero początkującym hodowcą bonsai. Przez rok miałem wiąz drobnolistny jednak w czasie wakacji nie było mnie 2 tygodnie i ktos inny zajmował się drzewkiem. niestety w upalne dni drzewko stało przy oknie i od tego gorąca uschło (na wiór :( ) obecnie czekam aż przyjdzie do mnie zakupiona Karmona drobnolistna (po zakupie dowiedziałem sie że nie jest to jednak najprostrzy gatunek ale mam nadzieje że sobie poradze).
moj "problem" polega na tym ze mam 1 pusta doniczke po tym wiązie i chciałbym ją czymś zapełnić, ale mam takie głupie "widzie misie" zeby był to indoor. no i pytanie skąd moge wziąźć jakiegoś indoora pomijając wszystkie sklepy internetowe itp. chodzi mi o to czy rosnie u nas jakis gatunek co z powodzeniem mozna hodowac w domu (czyli isc do lasu, urwać szczypke i hodowac w domo jako indoor bonsai). obecnie urwałem gałązki morwy białej i czekam aż pusci korzenie jednak wiem że nie jest indoor wiec poszukuje jakiegoś zamiennika
 
 
seedkris 
seedkris


Pomógł: 28 razy
Wiek: 62
Dołączył: 01 Gru 2007
Skąd: Podlasie
Wysłany: 2008-08-17, 23:41   

Drzewa i krzewy rosnące w Polsce w odkrytym gruncie nie są odpowiednie do uprawy w mieszkaniu. Z nieco cieplejszego klimatu mogą być z okolic Morza Śródziemnego, oliwka mirt i wiele innych tzw roślin do chowania na zimę do domu. Z klimatu tropikalnego np. fikusy. Ciekawym sukulentem jest grubosz drzewiasty do uprawy w mieszkaniu, on wytrzyma brak podlewania przez dłuższy czas.
_________________
Pozdrawiam Krzysztof
 
 
Sverting
[Usunięty]

Wysłany: 2008-08-17, 23:41