Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Temat pracy inżynierskiej...
Autor Wiadomość
Gryzoń
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-20, 09:46   Temat pracy inżynierskiej...

Witam wszystkich serdecznie!
Mój 1 post na forum i od razu prośba do szanownych użytkowników forum....
Otóż jestem studentem na AR - kierunek Ogrodnictwo. Jestem już na 4 roku i nieunikniony jest fakt, iż muszę napisać jakąś pracę inżynierską....
Temat założyłem ponieważ mam problem z wymyśleniem jakiegoś tematu :oops:
Interesowałem się dendrologią (drzewa i krzewy) ale bardziej wolałbym iść w stronę krzewów niż drzew (powód - prowadzę własną szkółkę krzewów).
Myślałem nad jakimś projektem ogrodu powiedzmy w stylu japońskim itp. ale czy znajdę odpowiednią ilość materiałów na ten temat??
Muszę zaproponować na katedrze kilka tematów aby ustalić, który będzie najlepszy i najciekawszy...
Co do pracy - nie muszę prowadzić żadnych doświadczeń itp. (wystarczy praca na podstawie książek itp.)
Może ktoś ma jakiś pomysł na temat :help:
Będę bardzo wdzięczny za każdą "pomocną dłoń"
 
 
ogrodnik 
Michał Krzyścin


Pomógł: 20 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2006
Skąd: Knurów k. Gliwic
Wysłany: 2007-09-20, 12:04   

A nie lubisz doświadczeń :?:
Jaką specjalizację robisz :?:
_________________
www.mojerosliny.prv.pl
 
 
 
Gryzoń
[Usunięty]

Wysłany: 2007-09-20, 13:28   

Doświadczenia lubię ale do pracy inżynierskiej ich nie potrzebuję (każdy profesor o tym wspomina, że doświadczenia będziemy robić na studiach uzupełniających)
Póki co jestem na 4 roku i nie wybierałem jeszcze specjalizacji (po prostu - kierunek ogrodnictwo i po 4 latach uzyskam tytuł inżyniera).