Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: szef
2007-09-15, 12:42
ZMIANY W REGULAMINIE I NA FORUM
Autor Wiadomość
szef 
Administrator
Robert Napieralski


Pomógł: 18 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Poznań
  Wysłany: 2007-09-09, 22:24   ZMIANY W REGULAMINIE I NA FORUM

Dodano do regulaminu punkt 3.2, o usuwaniu z bazy forum kont nieaktywnych. W związku z tym konta, na które użytkownik nie logował sie przez ostatni rok zostaną w najbliższym czasie usunięte.
Ostatnio zmieniony przez szef 2007-09-09, 22:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
szef 
Administrator
Robert Napieralski


Pomógł: 18 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-09-15, 12:40   

Postanowiliśmy ostatecznie wyeliminować sprawe spamu na forum. Obecnie jedynym znanym i skutecznym sposobem eliminowania spamu pisanego przez niezarejestrowane roboty jest po prostu uniemożliwienie pisania postów przez gości.

Tak więc, od dziś aby napisać jakikolwiek post na naszym forum trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem.

Zdajemy sobie sprawe z wad tego rozwiązania, ale jak to niektórzy mówią, więcej jest plusów dodatnich niz plusów ujemnych.

Liczymy na zrozumienie wszystkich gości odwiedzających nasze forum.
Ostatnio zmieniony przez szef 2007-09-15, 12:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Olon 
Olek Ochlak


Pomógł: 17 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2007-10-14, 16:20   

14.10.2007 - NOWA KATEGORIA W DZIALE "ZAPRASZAMY DO DYSKUSJI"


Ponieważ wiele osób prosi o identyfikację gatunku swoich drzewek, postanowiliśmy trochę ułatwić Wam szukanie ,a nam utrzymanie porządku. Stworzyliśmy dzisiaj nową kategorię - "Co to za drzewko?". Starsze, znalezione wątki z zapytaniami o gatunek również zostały tam już przeniesione. Pytających prosimy o ograniczenie się w tej kategorii do pytania tylko o identyfikację. Odpowiadających o nie rozpisywanie się na inne tematy i krótkie rzeczowe odpowiedzi.
 
 
Olon 
Olek Ochlak


Pomógł: 17 razy
Wiek: 50
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2007-10-20, 15:46   

UWAGA! ZMIANY W REGULAMINIE


Treść kilku punktów regulaminu uległa zmianie. Konkretnie, chodzi o punkty: 2.1, 2.13, 8.2, 9.4, 10.1, 10.2, 10.3, 10.8 oraz 13.2.
Zmiany dotyczą głównie:
- dopasowania regulaminu do sytuacji w której gość nie może pisac postów
- właściwszego określenia funkcji skrzynki PW
- bardziej przejrzystych zasad usuwania postów i reakcji modów
- dodania do treści zakazanych, tematów związanych z narkotykami
- sposobu informowania o zmianach w regulaminie.

Poniżej przedstawiamy ich postać w nowym brzmieniu.


2.1 Użytkownik forum
Użytkownikiem forum będziemy nazywać każdą osobę korzystającą w jakikolwiek sposób z forum.

2.13 PW
Oznaczeniem PW będziemy określać osobistą skrzynkę forumowicza, służącą do wysylania i odbioru prywatnych wiadomości, umieszczoną na koncie każdego forumowicza.

8.2 Funkcje i obowiązki moderatorów (czy też: MOD’ów )
Utrzymywanie porządku na forum, kontrola wątków i postów ze względu na ich tematykę, treść oraz udostępnione materiały, reagowanie na łamanie zasad regulaminu poprzez podejmowanie odpowiednich działań lub/i informowanie o tym użytkowników forum. Moderatorzy maja prawo do edycji postów lub ich tytułów, a także do ich usuwania jeśli uznają, że post narusza zasady przyjęte w regulaminie.

9.4 Treści i materiały zabronione
Zabrania się umieszczania w treści postów:
a) - reklam, linków do reklam lub innych materiałów promocyjnych, ofert handlowych, cenników lub innych form przekazu służących działalności zarobkowej
B) - treści i materiałów wywrotowych i rasistowskich oraz związanych z innymi ugrupowaniami i ruchami o charakterze skrajnym lub - noszącym znamiona fanatyzmu
c) - treści religijnych lub nawołujących w jakikolwiek sposób do zmiany przynależności religijnej
d) - treści i materiałów obscenicznych, pornograficznych i erotycznych
e) - treści i materiałów drastycznych, ukazujących śmierć, cierpienie, okrucieństwo itp.
f) - treści i materiałów wulgarnych, oraz używania słów niecenzuralnych lub ich skrótów
g) - treści poruszających tematykę narkotyków lub innych środków o podobnym działaniu

10.1 Usunięcie postu bez ostrzeżenia
Jest następstwem: złamania punktów 9.1, 9.2, 9.4 dotyczących umieszczania w postach niedozwolonych treści lub materiałów, niewłaściwego zastosowania pkt 6.5 dotyczącego podczepiania się pod istniejące wątki. Post przesuwany jest bez ostrzeżenia, do kategorii "Śmietnik", a moderator lub administrator umieszcza w nim uzasadnienie swojego postępowania. Jeżeli post jest pierwszym w wątku, usuwany jest cały wątek.

10.2 Usunięcie wątku bez ostrzeżenia
Wątek z pytaniem zostaje usunięty bez ostrzeżenia w przypadkach gdy pozostaje bez odpowiedzi lub gdy jedyną odpowiedzią jest podanie linku do innego wątku, artykułu na forum. W pierwszym przypadku wątek zostaje przesunięty do kategorii "Śmietnik" i skasowany po upływie minimum 20 dni od daty jego utworzenia, a w drugim - po upływie minimum 10 dni od daty jego utworzenia. W pierwszym poście usuwanego wątku moderator lub administrator umieszcza informację: "Wątek bez odpowiedzi, patrz pkt 10.2 regulaminu" lub "Wątek z linkiem, patrz pkt 10.2 regulaminu". Bez ostrzeżenia mogą być również usuwane wątki łamiące pkt 6.3, czyli zasadę ograniczania się w jednym wątku do konkretnego zagadnienia lub nie zadawania pytań, na które odpowiedzi niejednokrotnie juz padły.

10.3 Usunięcie postu z ostrzeżeniem
Dotyczy naruszenia jednego z następujących punktów : 6.6 – dotyczący obowiązkowego umieszczania zdjęć w wybranych kategoriach i sytuacjach, 7.1 – dotyczący podawania prawdziwych informacji, 7.2 i 7.3 - dotyczących starannego zredagowania postu i dbałości o jego poprawność ortograficzną i stylistyczną. W takich sytuacjach MOD umieszcza ostrzeżenie wewnątrz problematycznego postu i wskazuje jakie zmiany należy poczynić oraz ustala ostateczny termin dokonania zmian. Nie zastosowanie się autora postu do zaleceń MOD’a powoduje przesunięcie postu do kategorii "Śmietnik" i tym samym jego usunięcie. Jeżeli post jest pierwszym w wątku, usuwany jest cały wątek.

13.2 Zmiany w regulaminie
Administracja forum zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach regulaminu administrator zobowiązuje się niezwłocznie powiadamiać wszystkich forumowiczów. Powiadomienie zostaje umieszczone w wątku "Zmiany w regulaminie i na forum", umieszczonym w kategorii "Sprawy forum Przyjaciół Bonsai". Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania.
 
 
szef 
Administrator
Robert Napieralski


Pomógł: 18 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Cze 2006
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-11-27, 11:01   

Jesli ktoś chciałby mieć avatar naszego forum, został dodany do galerii avatarów. Można go ustawić w swoim profilu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group