Strona Główna Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Bonsai na wyspie ?
Autor Wiadomość
SoloBagdur
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-14, 22:02   Bonsai na wyspie ?

Nie byłem pewien czy wybrałem dobry dział, ale ten wydał mi się najbardziej odpowiedni. Nie znalazłem ni podobnego na forum. Jestem początkujący w tej dziedzinie, więc poprawcie mnie, jeśli mój pomysł jest nie wykonalny albo coś w tym stylu. Chodzi mi mianowicie o umieszczenie bonsai na wyspie. Wyobrażam to sobie mniej więcej tak: W jednej większej donicy albo jakimś szklanym naczyniu umieścić drugą donicę, w której znajdować się będzie nasza roślinka. Do tej większej nalać wody i szczelnie oddzielić od tej z naszym drzewkiem, aby woda nie dostawała się do ziemi i go nie przelało. Aby polepszyć efekt do dokoła donicy „poprzyczepiać” jakieś roślinki (może takie, jakie stosuje się w akwariach) żeby donica przypominała wysepkę a nie doniczkę. Na dno naczynia z wodą nasypać jakieś ozdobne kamyczki dla lepszych efektów wizualnych. I co o tym sądzicie, czy jest to w ogóle wykonalne czy to tylko fantazja początkującego (mnie, aby było jasne :roll: ) i zupełnie niedorzeczny pomysł :?: Zamieszczam prowizoryczny rysunek, wiem, że jest szpetny, ale naprawdę się starałem. Pozdrawiam.
 
 
Senemorion
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-14, 22:56   

Nie chcę mówić nic co może doprowadzić do śmierci drzewka, ale sądzę, że w takim zalanym podłożu świetnie poczułaby się wierzba, pod warunkiem, że byłoby tam sporo ziemi. Ogólnie to czemu nie, ale patrz na rośliny, które lubią wilgotne powietrze ... Do domu fikus, a na dwór wierzba.
 
 
lasek
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-15, 14:52