świerk, pierwsze kształtowanie |
Autor |
Wiadomość |
p_rzemek [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-06-30, 14:33 świerk, pierwsze kształtowanie
|
|
|
Drzewko było kupione w szkółce, było przesadzane, przyjęło się. I mam pytanie jak zrobić wstępne kształtowanie. Do tej pory nic z nim nie robiłem, a nie chciałbym uciąć czegoś niepotrzebnie itd.:)
[img] http://img444.imageshack....=drzewkojn0.jpg [/img]
[img] http://img247.imageshack....drzewko2iy1.jpg [/img]
zdjęcia z komórki dlatego słaba jakość.
Jestem totalnie początkującym i nie chciałbym na samym początku zniszczyć drzewka:)
jest to Świerk kłujący:) przynajmniej tak na etykiecie było napisane:) |
Ostatnio zmieniony przez p_rzemek 2007-06-30, 14:41, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
Qbik [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-06-30, 15:32
|
|
|
To drzewko jest zbyt młode i rzadkie żeby zacząć je kształtować. Potrzebuje jeszcze parę lat aby zagęściła się korona, bo jak na razie to nie ma co kształtować. A kiedy było przesadzane A i z tego co widzę to to przesadzanie było dużym błędem ponieważ drzewko powinno mieć duży pojemnik aby dobrze rosło. Wydaje mi się że wcale nie przyłożyłeś się do lektury forum i przez to popełniłeś wiele błędów. |
|
|
|
 |
p_rzemek [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-06-30, 23:07
|
|
|
Na wiosnę było przesadzane ok. 3 miesiące temu. Nie myślałem o jakimś poważnym kształtowaniu. Myślałem, że należy jakieś wstępne cięcia itp rzeczy zrobić:>
czyli zostawić drzewko w spokoju na kilka lat?:> |
Ostatnio zmieniony przez p_rzemek 2007-06-30, 23:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mateoosh [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-07-01, 13:03
|
|
|
w doniczce ktora umiżliwi wzrost roślinie, a ty chyba troche zamala masz albo je w glebe |
Ostatnio zmieniony przez mateoosh 2007-07-01, 13:04, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Jacek Grzelak
Honorowy Członek Mod-Team'u
Pomógł: 115 razy Wiek: 53 Dołączył: 01 Lip 2006 Skąd: Żabin gm. Wierzchowo
|
Wysłany: 2007-07-01, 15:44
|
|
|