Początki - Posadź drzewko
BRNK - 2012-05-08, 11:28 Temat postu: Posadź drzewko Czołem, dzis w trójce mówili o akcji sadzenia drzew.
Wypełniając formularz za darmo przysyłają sadzonkę.
Chciałbym skorzystać z tej akcji, ale prosiłbym o pomoc w wyborze drzewka, które nada się na outdoor bonsai. Chodzi mi o to żeby było jednak proste w "obsłudze" i mało wymagające (jestem początkującym), a także efektowne.
http://naszpark.pl/pioseki-czyli-drzewa-przebojow/
z góry dziękuje za pomoc,
Pozdrawiam
Michał
wizja - 2012-05-08, 11:34
klon
BRNK - 2012-05-08, 11:45
a mnie ten buk czerwony korci
wizja - 2012-05-08, 12:12
buk czerwony? myślałeś chyba o tym dębie na zdjęciu, a jeśli tak to nie pasuje do "proste w 'obsłudze' i mało wymagające, a także efektowne"
BRNK - 2012-05-08, 12:29
dąb, tak pomyliłem, w takim razie łykam klona, dzięki
TigerStyle - 2012-05-11, 06:52
A do UK wysyłają?
maszlo - 2012-05-12, 06:53
Cze. czy ktoś zna szczegóły tej akcji? drzewka są dostarczane do domu listonoszem czy do tych skrzynek in post?
andrzej72 - 2012-05-12, 08:31
Czy ktoś z Was rejestrował się i odebrał już drzewko? W jakim stanie było? Ja odebrałem ze skrzynki InPost sadzonkę dębu i... raczej wątpię aby coś z tej sadzonki było. Rozmiar sadzonki nie przekracza 20 cm, ale nie to jest ważne. Ważny jest stan w jakim przyszła, a wyglądała na mocno przyschniętą - szczególnie korzenie martwią - wyglądały na wyschnięte. Posadziłem, podlałem i zobaczymy czy ruszy... Kilka pąków ma...
slam666 - 2012-05-12, 19:05