To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Przyjaciół Bonsai
!!! WITAMY NA FORUM POŚWIĘCONYM PIĘKNEJ SZTUCE BONSAI !!! Bonsaiści całego Świata! Łączcie się ! :-)

Początki - 3 miesięczny wiąz drobnolistny

Anonymous - 2009-07-15, 11:57
Temat postu: 3 miesięczny wiąz drobnolistny
Witam wszystkich.
Jakieś trzy miesiące temu zasadziłem Wiąz Drobnolistny. tak przynajmniej pyło podane na opakowaniu, ale patrząc na liście wszystko się zgadza. Roslinka ma juz około 15, 20 centymetrów. I teraz pojawia się pytanie na które jeszcze nigdzie nie znalazłem odpowiedzi. A mianowicie co dalej z takim drzewkiem? Polzolic rosnąć? Jak długó? Przyciąć? Jak? jestem początkujący i swoją przygodę zacząłem od samego początku, a mianowicie od zasadzenia. Teraz trochę nie wiem jak dalej działać. Proszę o pomoc. Serdeczeni dziekuje i pozdrawiam.

slowikp - 2009-07-15, 12:03

Nie lubię odpowiadać ludziom, którzy nie chcą się przedstawić, ale zrobię wyjątek za parenaście lat możesz zacząć myśleć o formie.
Anonymous - 2009-07-15, 12:10

slowikp napisał/a:
Nie lubię odpowiadać ludziom, którzy nie chcą się przedstawić, ale zrobię wyjątek za parenaście lat możesz zacząć myśleć o formie.

Pardon.
Michał z Kielc.
Jakbyś mógł trochę szerzej na ten temat to byłbym wdzięczny. Jeżeli drzewko w ciągu 3 m-cy urosło 20 cm, to za 5-6 lat będzie miało z metr albo więcej, tak? I dopiero wtedy trzeba czarować z nożyczkami? Teraz, przez te lata nie robić zupełnie nic oprócz normalnej pielęgnacji? Wszędzie pisze jak pielęgnować już prawie dorosłe bonsai, a na temat takich młodych drzewek nigdzie nc nie znalazłem. Dzięki jeszcze raz.

slowikp - 2009-07-15, 16:09

Musisz poczekać aż roślinki będą miały jakiś pieniek, grubszy konar, na razie dbaj podlewaj nawóź.
Anonymous - 2009-07-15, 16:19