Kształtowanie drzewek - Sosna. Co można z niej zrobić ? :)
majkelsbt - 2008-07-19, 12:11 Temat postu: Sosna. Co można z niej zrobić ? :) Witam. Kupiłem kiedyś sosnę... teraz trochę urosła i zastanawiam się co z niej można wyskrobać ? mile widziane jakieś propozycje
...
Anonymous - 2008-07-19, 12:15
delete
majkelsbt - 2008-07-19, 12:43
wog napisał/a: | naprawde tak ciezko wstawin normalnie fote>< jak widze tak wrzucone foty to szkoda mi czasu na otwieranie dodatkowych okienek |
teraz lepiej?
Anonymous - 2008-07-19, 21:22
Ja bym go widział w moyogi z paroma ładnym pięterkami, bo ma gałązki praktycznie tylko po 2 przeciwległych stronach. Tylko, że ja to jestem raczej początkujący bonsaista bo interesuje się tym dopiero 2 rok Ale moje zdanie na temat tego drzewka wypowiedziałem.
HIR - 2008-07-20, 12:34
Witam jak masz możliwość to wsadź ja do gruntu na kilka latek ładnie sobie podrośnie o ile się nie mylę jest to pinus aristata i całkiem ładnie odbija z uśpionych, co do formy moyogi to niezbyt to widze strasznie dużo gięcia i nie wiem czy uda ci się otrzymać płynny ruch pnia pod moyogi kupiłbym innego kandydata pzdr
pawel18 - 2008-07-20, 12:44
grunt odpada , w gruncie rosliny dziczeja , lepiej zrobisz jak przesadzisz do wiekszego pojemnika , bardziej plaskiego niz glebszego . co do formy to ja widze tu bardziej pochylona forme niz moyogi tylko pasuje zmienic troche kont nasadzenia rosliny . wirt byle jaki (jak kazdy ale nie mam programow dobrych no i talentu )
HIR - 2008-07-20, 13:04
Nie pisał bym grunt odpada, bo to decyzja właściciela ze dziczeją gdzieś się z tym zgodzę ale przyrastają w ciągu kilku miesięcy tak jak w donicy w ciągu roku a jak ktoś ma jakąś wiedze w prowadzeniu drzewka to i w gruncie poprowadzi odpowiednio.Zwróć uwagę ze bardzo zdziczała sosna może być pięknym Yamadori tyle ze musisz wiedzieć co z nim zrobić
Anonymous - 2008-07-20, 13:39