Kształtowanie drzewek - Mały problem...
Anonymous - 2008-05-07, 10:52 Temat postu: Mały problem... Wczoraj zakupiłam to drzewko. Było w fatalnym stanie.... troche przysuszone, ale moje dobre serce się zlitowało i nie mogłam przejść obojętnie. Po wstępnym pozbyciu się tego, co było nieładne, zabrałam się za pielęgnacje...
Tyle że... nie wiem co dalej?:) Jestem początkująca, to moje pierwsze jednodniowe drzewko. Nie napisze że drzewko bonsai - bo wiem ze to dopiero materiał, no ale może jakieś rady? No i chciałabym potwierdzić - to fikus retusa?
Wiem, ze drzewko na pewno trzeba przesadzić, ah i normalnie stoi na parapecie:)
Dziękuje za odpowiedzi!
pawel18 - 2008-05-07, 12:19
mnie to bardziej przypomina ligustra niz fikusa . co do dalszej pielegnacji to dal bym mu czas na zageszczanie . jedyne co bym zrobil; to porozchylal troche galazki na boki i to by bylo tyle . jednak najpierw musisz poczekac niech sie drzewko przestosuje do nowego srodowiska
Anonymous - 2008-05-07, 14:00
ligstur napewno
Anonymous - 2008-05-07, 14:38
Bardzo dziękuje za odpowiedzi. Nie będę owijać w bawełne i przyznam się, że bardzo spodobała mi się jedna forma kształtowania drzewek bonsai, mianowicie...styl ukształtowany przez wiatr. Da się coś z tym moim okazem zrobić w tym kierunku, czy zostawić tak lekko pochylone i skupić się jak najbardziej możliwym stylu w tym przypadku?
pawel18 - 2008-05-08, 14:25
zly material na styl smyrany wiatrem i do tego nie jest to latwe . zostan jednak przy tym co masz , popracuj jedynie na tym by go troche ulepszyc
Ronin - 2008-05-08, 14:39